NY123 Kızlar selam bebek telsizi olanlar marka olarak öneri veya şikayetlerini söyleyebilir mi acaba ☺️
ysmn0693 NY123 canım ben weewell WMA420 kullanıyorum kızımdan beri 4 yıldır hala kullanıyorum aralıksız çok memnunum sesi çok hasssas algılıyo