Merv1908 Kızlar 35+2 olduk inanılmaz bir mide ekşimesi yaşıyorum internetten neler iyi gelir diye bakıp yiyorum içiyorum ama fayda etmiyor resmen midem ağzıma geliyor var mı öneriniz 🤦🏻♀️😓
efsunksk Merv1908 bende 32 haftalığım ve beni genelde uykuda yakalıyor 😩 oruçlu olduğum içinde birşey içemiyorum ama en son mide yanmam olduğunda soda içtim iyi geldi canım
Ltbumt Merv1908 valla gaviscon iyi diyorlar ama ben çok etkisi olduğunu düşünmüyorum bir yudum kadar soğuk süt içiyorum bir ee yastığımı biraz daha yükselttim eskiye göre biraz daha azaldı canım bir dene istersen bir de uyumama yakın bir şeyler yemiyorum
CgdmZtrk Merv1908 panto mide koruyucu hap. İçiyorum sabah aç karnına. Ohhh gün içi öyle rahatım ki. Dünya varmış dedim kullandıktan sonra.
Merv1908 efsunksk oruç tutabilmene sevindim benim doktorum tutma dedi 🤷🏻♀️ bende soda süt ne varsa denedim salatalık falan ama özellikle bugün çok kötü ve uyutmuyor ne yapıcam bilmiyorum 😓
Ela2020 Ben de de çok fena oluyor ben maden suyu içiyorum şu an geçsin diye ve fayda ediyor bazen soğuk süt içiyorum bazen dondurma yiyorum geçiriyor sütlü dondurma hiç olmazsa da gaviscon içiyorum o da fayda ediyor uyuyorsun rahat
Merv1908 Ela2020 gaviscon doktor mu yazdı canım ben hiç doktora söylemedim mide ekşimesi var diye bugün çok fena ya 🙄
Merv1908 Ltbumt süt denedim ama fayda etmiyor 🤦🏻♀️ yastık yükseltmenin de hiç faydası olmadı çok fena çok
efsunksk Merv1908 ya ilk gün denedim beni zorlayacak birşey yaşamadım hiç zaten sabaha karşı uyuyup öğleden sonra uyanıyorum işte yapmayınca iyi geçiyor ☺️
Elaninannesi Arkadaşlar ben de 35 haftalığım midem yanıyor özelllikle de geceleri uykuda ağzıma acı su geliyor benim tek çarem gaviscon şurup mutlaka öneririm
gulumse0611 Bana süt iyigelmişti gecenin üçünde rahatsız etti iyice kalktım soğuk sütü içtim iyi geldi doğal geçmiyosa ilaç kullanın 😞