İnşallah canım bizde haftasında sağlıklı biçimde doğarız iki gün önce kanama başladı bende hemen acile gittik kadın doğum uzmanı progestron verdi onu içiyorum rahatlattı gibi kanamam yok şuan sancımda kalmadı…ama etkisi geçince hissediyorum hemen sancım başlıyor…Perşembe yine gideceğim bakalım.