Selin648 Kızlar 30 haftaya girdik çok şükür hareketleri hissediyorum her hangi bir sorun yok ama böyle kıpır kıpır göbeğimi hareket ettirecek kadar hareketli bir Bebek değil sizce sebebi neden olabilir ?
Glshhhh Selin648 benimki de öyle başından beri doktor bebeğin karakteriyle alakalı olabileceğini söyledi sıkmayın canınızı😻38 haftalık hamileyim
Denizkaplan Selin648 31 haftamdaym 4 gundur cok can yakacak kadar ıcerde bi işler pesınde ondan once aynı sızın gbı varlıgı bellı ama asla sıddetlı degıldı benm azman kızım 31de costu
Selin648 pyymamm gerçekten küçük mü diye böyle bazen video görüyorum da tekmecilik falan orda hareketler çok belli 30 haftalık biraz ondan düşündüm böyle
pyymamm Selin648 iyice belirgin ben 39da doğurdum hiç görünmedi öyle sakindi benimki bide o yuzden kucuk dedim ama doğru diyosunuz cok hareketli belkide diğerlerinin 🤷🏼♀️
Selin648 Glshhhh bana çekmişse ben çok uyuşuk biriyim 😂😂 ağır hareket eder ve uykuyu çok severim tabi işlerimi aksatmam benim ki tamamen üşengeçlik birde yavrum yüzünü göstermiyor 30 hafta olduk hala göremedik
Glshhhh Selin648 tamamen aynıyız😹 bana çekerse müthiş rahat büyütürüm 😹annem de sana çeksin diye dua ediyor😻
Glshhhh Selin648 tamamen aynıyız😹 bana çekerse müthiş rahat büyütürüm 😹annem de sana çeksin diye dua ediyor😻 Selin648 yüzünü de sadece bir kere gördük birdaha yok😹
Selin648 Glshhhh ayyyy ne güzel 😂 düşünsene ağlayan bir Bebek değil ve hep uyuyor sende rahat rahat uyuyup iş yapıyorsun 😂😂😂
Momof2child Her bebek Cok haraketli olucak bi durhm yokki benm arkaasn bebeyi doknmasan karina haraket etmezdi bazen gunlerce uyurdu Benim ki MASALLAH HARAKET O KADAR EDIYORKI ORQANLARM SIZLIYOR