Brcntanyeri0 kusurluk bir şey yok olur kj öyle şey. Ama hep açılan bir post sizin için demedim yanlış anlamayın. Ben yaptırdım. Çok şükür sıkıntı Çıkmadı, şekerim de yokmuş. Ama mutlaka yapılması gereken bir şey. İnternete hiç kulak asmayın oraya baş ağrısı yazsanız kanser çıkıyor. Doktorunuz neyi öneriyorsa onu yaptırmalısınız.