DidemYldrm pPapatya ay hadi hayırlısı canım bir avazda doğrusun inşallah neler aldın eksiklerin kaldı mı
pPapatya DidemYldrm Amin inşallah ☺☺ Çok şükür bir eksiğimiz kalmadı. Odamız da hastane çantamızda hazır ☺ Prensimizi bekliyoruz
MerveKya DidemYldrm inşallah, bitti sayılır çok az bi ütü sonra çantamız kaldı senin nasıl gidiyor hamilelik 😊
DidemYldrm YSP bana bile heyecan gelmeye başladı günler geçtikçe sizin günlere gelice çılgınca dans edicem galiba 😅😅
DidemYldrm MerveKya güzel gidiyor canım bebişin başı aşağıdaymış ama doktor korkulacak bir şey yok rahim ağzı uzunluğun iyi sesi önlem için iğne verdi günlük hayatına devam edebilirsin dedi 😅 ekşın yaşadık bir an ama sakinleştim doktor korkma bir şey yok diyince 😅
MerveKya DidemYldrm aman maşallah iyi olsun yeter ki, doktorumuzda sağ olsun çok ilgili içimizi rahatlatıyor sağlıkla alırsın inşallah sende kucağına senin nasıl gidiyor hazırlıklar ☺
Berre DidemYldrm Amin inşallah canım kıyafetlerinin bitti yıkanıp şampuandi kapı süsüydi ufak tefek şeyler kaldı☺
Ertugrulunannesii DidemYldrm valla 33 34. Haftaya kadar hicbise anlamadim nasil gecti zaman ne ara buyudu karnim felan ama suan o son gunler gecmek bilmiyo ruyalarima giriyo bebegim surekli bi hasret biz özlem var icimde kavusmak icin can atiyorum bi an once dogsun istiyorum gunler gecmiyo 😍🙈