Seymabzkpln Herkese selam perşembe doğumum vaar hayırlısıyla inşallah 😍🙏🏼 Epidural olucak deneyim fikir yorumlarınız nedir ?
perihankrkya Seymabzkpln ayy inşallah benimde cabuk gunlerim haftalarım gelir buraya yazarım bende 😁 geçmiyor günler yaaa
Seymabzkpln Aslihilal09 Aslihilal09 aminnn. 🙏🏼 Aşırı yanma ve kaşıntı var bikaçgündür ve ağırlaştım iyice sizde durumlar nasıl 🤔🙄
Aslihilal09 Seymabzkpln benm de öyle miğde yanması var çok aşırı bebek aşağıya indi bide onun verdiği agırlık çok zorlanıyorum ama son 1 günümüz artık bitti son günde dayanalım artık sizin saat kaçta
Seymabzkpln Aslihilal09 saat 1 de benimde. Benim ayaklarda yanma var birkaç haftadır. Birde kaşıntı başladı el ayakta midem ayrı zaten .Yatmak çok zor eziyet gibio yüzden böyle ayaktayım 😬
pyrzmom Bnmde epidural persembe günü cok heyecanlıyım içimde korkular oluyo bazen ama bebeğim için iyi mi nasıl die