Baharbebek 36+3 hala çizgi mizgi yok🤣
Baharbebek bnmki de altta ve kiz
Bende çizgi yok. Bebek erkek
Baharbebek 31 haftalıgm daha cıkmadı oglumda az bsey vardı bunda hala bır olusum yok
Benimki de altta ve kız 😙
Benim cizgim hic yok 😂