Buna ayıracak paranız varsa neden olmasın o ana tekrar dönemeyeceksiniz.Çekim yaptınız diye paylaşmak zorunda da değilsiniz özel hazırlık konusunda da tamamen sizin tercihinize bağlı abartmadan da yapılabilir çekim yani.Ki tesettürlü olmanız bence hiç problem değil hiç öyle şey olur mu karnınızın belirgin olması hiç ayıplanacak bir durum değil evladımızı,Allah’ın emanetini taşıyoruz karnımızda😻Benim hastane fiyatımın içine dahil fotoğraf çekimi ve iptal etmek istediğimde çok az fiyat farkı oluyor ben de o yüzden çekimi kabul ettim ama özel bir hazırlığım yok normal doğum için aldığım pijamalarımı giyicem bebeğim de öyle bunun dışında sadece taç aldım 20 liralık bir şey .İçinizden nasıl geliyorsa öyle davranın lütfen bir de hani demişsiniz ya özenen insanlar olabilir gibisinden siz onları incitmemek işin yaparsınız ama gün gelir onlar hiç öyle düşünmezler😼o yüzden çok da takmamak lazım