Yasemin0728 Canım oraya basıyorum bu cikiyo burdanda tamama basiyom hiç bişey cikmiyo bembeyaz sayfa yani
Yasemin0728 Ebaki canım bende adet düzensizliği var en son adeti 17 Şubat’ta oldum nerdeyse 3 ay olucak hala adet olmadım bugüne kadar evde 5 tane test denedim hep negatif bugün aile hakimine gittim adet söktürücü almak için oda gebelik testi yapalım her ihtimale karşı dedi yaptırdım işte sonuçuda merak ediyom
Yasemin0728 ilkbahar canım simdide kısmı sonuç yazan yerde tamamlandı diyor sonuca basiyom hiç bişey cikmiyo