Asnb Merhabalar ben bugun tam kan hemogram tsh idrar tetkili strip ile ve idrar mikroskobisi yaptırdım da sonuçlarına bi bakabilir misiniz Doktoruma attım daha dönüş yapmadı
Zeynepadg Asnb troidniz yuksek ilaç verirler bende kullanırım gebelikte 2.5 üstünde olmaması lazım endişe etmeyin şuan tehlikeli diil ilaçla kontrolle giriyor.
Masaltugba Guatr var ilaç içmen lazım. Ayrıca idrarında bol mikrop var. Bol su içmeye başla. Doktorun ilaç yazması lazım
Asnb Masaltugba canım peki ilaç vercek ya guatr için başka bi testte gerekiyo mu yoksa direk verir mi ilaç🤔 bol su içiyorum aslında ya 😕 Kültür yap filan derse o nedir peki nasıl yapılır
Ysmngkhnn Asnb dahiliyeye gittiğinizde Tekrar kan alınıp boğazınızın röntgenine bakılır zehirli bi nodül olup olmadığını kontrol için sonra ilaca başlanır
Ysmngkhnn Protein kaçağınız yok ama enfeksiyonunuz var ve guatr değeriniz çok yüksek bu da bebek için tehlikeli dahiliyeye görünüp ilaca başlamanız lazım.
Ysmngkhnn Asnb çok iyi olur enfeksiyon içinde tek kullanımlık saşe yazarlar büyük ihtimalle bazen bol su içseniz bile yinede oluşuyo enfeksiyon en azından benim hep öyle oldu
Ysmngkhnn Asnb tam olarak röntgenmi hatırlamıyorum ama benim filmimi çektiler ona göre zehirli guatr olup olmadığı tanısı koyuldu sonra ilaca başlandı
Ysmngkhnn Asnb bende de hiç yok hiçte olmadı sadece fazlasıyla akıntı ve kokulu idrar var ve testte 7.0 çıkar mütlaka hiç düşmedi
Ysmngkhnn Asnb bende guatr iltihaplanması çıktı nodül falan yoktu her ay kontrole gidiyorum 25 lik levitron kullanıyorum bazende 50 lik.
Asnb Zeynepadg inşallah canım içim rahatladı biraz rontgen filan olurmu sence direk hap mı başlatırlar
Ikizlerr Tsh bi hormondur guatr diyemeyiz değerin yüksek hemen hapa başlatır o da hemen cevap verir tedaviye