Ozlem0635 Kızlar sağlıkocağınq kaçıncı haftada gidiliyo acaba ya birde sizde aşı yaptırıyo musunuz? Bi sakıncası yok değil mi?
hunilimom Ozlem0635 tetanoz vuruluyor canım ilk 19 da felan ikincisi 24 bazı yerlere göre değişiyor ben bu şekil oldum bir doğumdan sonra vuruluyor
Ebrdef Ozlem0635 sağlık ocağı gebelik başlayınca ilk zamanlarda kontrole çağırır,sürekli takip eder ama salgından dolayı benim ilk kontrolümü es geçtiler arayıp gelmeyin dedi hemşiremiz, aşı dediğiniz tetanozsa bir sıkıntı olmuyor
Ozlem0635 hunilimom hunilimom 18+3 sağlıkocağından da aramadılar hiç 6 haftalıkken bi kağıt verdi bu zaman gel diye sormak istedim tereddüt ettim çok teşekkür ederim canım😊
Nurcanyildiz Beni aradılar bende 20. Haftamda tetenoz olacağım daha önce oldum Bi sakıncası olurmu acaba
Ozlem0635 Nurcanyildiz Beni aramadılar 18+3 üm yarına gün vermişti sakıncası yokmuş araştırdığıma göre yarın detaylı öğrenirim artık
hunilimom Ozlem0635 bazen unutuyorlar canım beni hiç aramadılar ben hastane dönüşü bi kaç kez uğramıştık öyle ogrenmistim