Nilis Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim size iki sorum var kontrole gittim doktor bebek gayet iyi dedi ve ilac yazmadı sizce baska doktora gitmeli miyim? Ikinciside cinsiyet 14. Haftada belli olurmu sizce?
fatmasti Nilis bence iyi dediyse iyidir ama kan değerlerine falan bakıldi mı? O yüzden mi diyorsun ilaç falan vermedi diye. Cinsiyet %70-80 belli oluyor ama kesin değil.
Nilis fatmasti kan degerim 1500 lerde cıktı ama iki doktora gittim biri dusuk riski var diye ilac verdi digeri hicbir sekilde ilac kullanma dedi konyada yasıyorum doktor pek ilgilenmedi gibi geliyor çok ta ağrılarım var
fatmasti Nilis başka doktora gidin hem kendiniz rahat edersiniz hemde ağrılarinıza çözüm bulursunuz. Kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden yada herhangi başka birseyden olabilir.