Herkeze iyi akşamlar bayanlar size bir sorum olucak yada başına gelmiş olanlar benimle paylaşabilir mi ?
Son adet tarihime göre 7+6 günlük hamile olmam gerekiyorken ultrosan da 6+1 haftalik hamileyim böyle birşey başına gelen var mı varsada sonradan neler oldu 6 haftalık olmama rağmen hala kalp atışı duymadım normalmi aklım çok karışık lütfen yardımlarinızı bekliyorum