34+2 deyim kızlar 31 de 1800 olan bebeğim 2174 olmuş kilo artışı çok az geldi bana doktorum çok önemsemedi ve ciğer geliştirici iğne vuruldum.sizler kaçıncı haftada bu iğneden vuruldunuz? Herkes vurulmuyor galiba.kilo artışı için iyi gelen besinleri biliyorum muz, ceviz yumurta tahin pekmez kaşar protein süt yoğurt.başka önerisi olan?