Naz_izmir Vala benim 6 inci haftada bulanti bi basladi suan 16 haftaligiz ama hala sabahlari uyandigim bulantiyla uyaniyorum zor gecti benim ilk 3 ayim
Zeyoo Haftadayim sadece bir kac kez sabah ve ya biseyler yerken bulantim oldu ama kisa surup gecti. Ben de cok korkuyordum ama pek sikinti olmadi saglikli ya da sagliksiz hamilelik oldugunu kanitlamaz. Kisiden kisiye gore degisiyor herkesin bunyesi farkli sonucta
Emineyldrm Esraumit 5. Haftada basladi benim bulantilarim kusmalarim 16+3 olduk halada devam ediyor insallah hic bulantin olmaz 😊
tomurcukannesi Haftadayım sadece 7. Haftada 3 gün yaşadım onuda çubuk krakerle geçirdim sonra hiç yaşamadım.. ama hep çok az ve çok sık yemeye gayret ettim yarım saatte bir azda olsa bişey attım ağzıma çok su içtim belkide ondan bulanmadı. 2 kilo verdm toplamda dahada almadm
tomurcukannesi Nesrinnn bende aynıyım 16 ya giricem et tavuk yemek istemiyorum sadece bi lokma yesem iştahım kapanıyo
Hatce06 Esraumit benim Çok rahattı canım hiç bulantım ve kusmam olmadı İstediğim şeyi rahatça yedim tiksinmedim hiçbir şeyden
tomurcukannesi Bilmemki ama yoğurt çok yiyorum arada bi süt içiyorum bide düzenli vitamin alıyorum inşallah kalmıyodur
Canann Esraumit ne bulanti ne tiksinme ne kokuya duyarlilik hc bsey yasamadm Sukur 5. Aydan snra karnim cikinca hamile oldgmu anladm desem yeridir cok sansliyim cidden ins herkes bnm gbi hamilelik gecirse