AzraMira_ merhaba, 34+3 tel yumurta ikizlerimi bekliyorum bende ☺️ Öncelikle sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız inşallah bebeklerinizi . Aşırı alışveriş yapmadım, ikişer takım hastane çıkışı aldım, ayrıca 0-3 ay tulum- alt üst takım aldım sayısını tam bilmiyorum ama fazla değil . Doğduklarında durumlarına göre alırım diye düşündüm. Çünkü Çabuk büyüyorlarmış