F_nur34 neden? Ben kilosu ultrasonda yüksek çıkıp normalde 300,400 gram eksik bi şekilde 40 haftalıkken normal doğuran üstelik çok kolay doğum yapanları biliyorum. Öyle düşünme hep pozitif düşün kendini öyle hazırla ben bugün gittim doktora 3400 dedi boyum da kısa normal doğum biraz zormuş ama hiç umrum değil 😂 çatı muaynesinden sonra daha net olur ama ben normal doğurcam inşallah🙏🏻