Didareda tansiyonum yoktu ama suni sancı ile Doğum yaptım korkmayın tabi sancı gelince zor açılmanız oluyor merak etmeyin özelde Doğum yapicaksaniz pilates topunda zıplayın duş alın otur kalk hareketi yapın ki açılmanız olsun ben devlette yaptım bağladılar beni ntsye ne Top ne duş bisey yok yattım sürekli malesef ama gene de açılma oluyor korkmayın Doğumdan snr yürüyerek odadan çıkıyorsunuz