Esrakhraman Merhaba kızlar kolum ve elim üzerinde bu akşam sürekli kaşıdigimi farkettim ve 3 tane küçük kırmızı nokta buldum acaba bu bebeğe zarar verir mi gebelikle mi ilgilidir niye böyle oldu ki🙁😔
_dlranur Esrakhraman bende de oldu canım kolum sırtım küçük küçük sonra kuruyor termiye gibi oluyor doktor sordum krem yazdı cilt susuz kaldığı için normal mii yani gebelikte
Bahadrprvn Canım bende dün kaşıdım elimn üzerleri kasndi snra sivilce gbi ckti ne.oldgnu bnde anlamadm yarn doktora gdecm soracam bkalm unutmzsm eğer
Ozlem0635 Ahh kızlar ben kendimi anlatsam şükredersiniz halinize 🤦♀️ Astım alerjim polen alerjim var bacaklarım gögüsüm çok kaşınır bu havalarda şimdi ellerimin üstü egzama oldu sanırım kaşınıyo 🙄
Mehtp Bendede kaşıntı ve kabarma vardı geceleri özellikle çok kötü oluyodum cilt doktoruna gittim pupp hastaligiymis gebelik alerjisi yani krem verdi 2 tane 3 güne gecti kesinlikle doktora gidin kaşıdıkça izde kaliyo malesef
Ozlem0635 Ahh kızlar ben kendimi anlatsam şükredersiniz halinize 🤦♀️ Astım alerjim polen alerjim var bacaklarım gögüsüm çok kaşınır bu havalarda şimdi ellerimin üstü egzama oldu sanırım kaşınıyo 🙄