Ayzylmz Kızlar doktorum muane ederken rahmin ters demişti bnim gibi olan var mı acaba ve hamile kalıpta bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı
Tubao Ayzylmz ben 😊 rahmim ters 21 haftalik hamileyim. Rabbim nasip ederse sag salim kavuşucam bebegime. Hic supheniz olmasin bu sebepten sorun yasamazsiniz 😊
nursentlk Ayzylmz arkadaşım bizzat ters rahimle hamile kaldı ve bebeğini de sağlıkla kucağına kaldı. Ama hamileliği çok zor geçti. Bebek büyüdükçe rahim toparladı kendini tabi kişiden kişiye değişir zorluğu kolaylığı.
[silindi] Ayzylmz benimde rahimim testi çok kolay hamile kaldım. Ama ilk aylarım çok kötü geçti sürekli ağrım vardı ve yatıyodum ikinci trimestera girince bütün ağrılar geçti şu an 29 haftalığız arada belim ağrıyo sadece başka bi sıkıntımız yok şu an 🙏🏻
melindam Ayzylmz Benimde Ters İlk Denediğimiz Ay Hamile Kaldım ☺️Biraz Zor Geçiyor Hamilelik Ağrılar Oluyor Ama Geçiyor