Byzb1 Rotarix 3 doz değil 2 doz öneriliyor. Yani bebek kussa bile aşıyı 3. dozu yapmıyorlar. Sizin dediğiniz büyük ihtimal bexsero, 3 dozdan oluşuyor ve oldukça pahalı. Biz dün rotarix (rota) yaptırdık. Ağızdan veriliyor. Ilk doz 6-16 hafta arasında, ikinci doz ise 24. haftaya kadar yaptırılması gerekiyor, iki doz arasında en az 4 hafta olması şartıyla. 7.-12. gün arasında yeşil kaka atması normalmiş. Gaz sancısı olması normalmiş. Bizimkisi şuan baya iyi.