Merhaba, sürekli ikili,üçlü,ayrıntılı vs. başlıkları görüyorum ve sürekli yapılsın mı yapılmasın mı sorusu. Sevgili arkadaşım tarama yaptırınca eline mi yapışacak? Bir sürü arkadaşımız yaptırmadı farkındayım lütfen kusura bakmasınlar. Sanırım biraz sert konuşucam ama siz yaptirmadiniz diye neden soran kişiyi etkilemeye çalışıyorsunuz?
"Bence yaptırma kötü çıkarsa aldıracak mısın?" Bu ne biçim üslup kimse bu taramaları sonucunda bebeğini kaybetmek için yaptırmıyor.
"Hamileliğimi kötü geçirmek istemiyorum" Haklısınız kimse kötü geçirmek istemez ama bu testler, taramalar sonucunda en azından bebekler doğar doğmaz müdahele edilip daha kaliteli bir yaşam sağlanabilir yavrucaklara.
Tekrar özür dilerim ama bu kadar sığ olmayın lütfen bütçeniz yetmiyorsa da devlette de yapılıyor ama lütfen şu testleri yaptırın ha yaptırmıyosanız da kafası karışık olanları etkilemeyin.
Sağlıcakla, sevgiler. 🌻