Kizlar adetim 13 gun gecikti ama test yaptim neqativ cikdi son adetim 2 nissan olmuşdu yani 28ci gunde adet oluyorum şuan ama geciktim.Ben martda folukul partamasina gore doktora gidiyodum doktorum dediki hamilelik icin musaitsin ama 2 nissan adet oldum yani hamile kalmadim .Bu ay ama hic bir ilaç kullanmadim ve 13 gun gecikdim sizce hamile ola bilirmiyim ?lutfen yardim edermisiniz.Bu arada harflari yanliş yaza bilirim çunki Azerbaycanliyim.