27.04 Te görümcemi bize davet ettm. Gece film izleyelim diye. İftar hazırlığı yaptık masa hazrladık esım geldı iftardan snra masada otururken bısey hissettim. Banyoya gttım hafıf su ve kan vardı ama çok az. Esıme soyledım doktoru aradık sız gecın baksınlar benı aralar dedı. Duş aldm hazrlandm kayınvalıdemler geldı. Hastane yakındı gıttık. Ebe geldı muane ettı 2cm açıklık vardı nstye baglandım hafıf sancılar vardı. Doktorum geldı oda muane ettı hafıf sunı sancı veriyorum benı bılgılendırcekler sabaha doğum olur dedı doktorum gttı. Ben korıdorda yurumeye basladım hafıf sancılar başlamıştı. Bı anda suyum gelmeye basladı. Ama durmadan. Ebeye soyledım bezı degıstırsek dedım ebeler cok anlayıslıydı. Degstırmek ıcın gttık ebenin rengı attı dıger ebeyi cagrdı doktoru aradılar ne oldu dedm bsey yok dedıler ama vardı ıkısıde korktu. Kakasınımı yapms dedım evet dedıler. Doktorum geldı. Muane ettı. Mecburen sezeryana alıyorum doğuma cok uygunsun ama rıske atamayız dedı 1saat olsa doğuma neyse ama bekleyemeyız dedı. Benı hazrladılar sezeryana gttm. Amelıyathanede esımj öptüm ıcerı gırdım doktorum yasemıncım dedı korkma dedı yattm ve gerısı yok. Uyandıgımda odadaydm. Bebegm geç geldı kontrol ettıler ama saglıklıyfı cok şükür. Aşırı derecede tıtreme oldu cok üşüdüm. Agrım cok fazlaydı ama serumla ağrı kesıcı verıldı düzeldim gerisi mutluluk sabaha kadar annem ben mınıgım oturduk. ❤️ Normal cok ıstıyordum ama sağlıklı olması herseye bedel