bebegim_28 9 haftalıkken gittim doktor 3 4 hafta sonra gel hem kan değerlerine bakalım hem ikili test yapalım dedi, bayramdan sonra gittim gidiyorum derken çok geç olacak diye bayramın önünde gideceğim. sağlık ocağında kayıt yaparken ebeye söyledim, o vakit çok geç gel biz bakalım dedi orada da kan verdim