SelinVuralYurdakul Arkadaşlar 38+2 olduk bugün bebeğimin suyu azalmaya başladığından doktor Pazartesi’ye yatış verdi suni sancı ile başlatacak doğumu şimdilik 2 cm açılmam var bana Pazartesi’ye kadar yürüyüş yap , bebeğin hareketlerini kontrol et dedi fakat bebek büyüdüğü için eskisi kadar hareket etmiyor psikolojik olarak kendimi bunalmış hissediyorum 😑 sanki bir anda suyum boşalacak gibi bir psikolojiye sahip oldum nst de kalp atışları çok normal çıktı suni sancı ile Doğum yapanlar var ise nasıl oluyor dikkat etmem gereken bir durum var mı ?
gunaynur SelinVuralYurdakul canım benim suyum geldi bir anda ama sancım olmadı, suni sancı aldım baya uğraştık ama maalesef normal Doğum yapamadım. Suyum bitmek üzere olduğu için mecburen sezeryana aldı doktorum. Saatlerce çektiğim sancıyla kaldım 🙂 ama oğlumu kucağıma aldığım anda o sancıları unuttum gitti.
cemileanlar SelinVuralYurdakul valla cnm bn ilk oğlumda 37haftaliktim doktora gttim nst ye bağladı fena sancı çıktı ama ben hissetmiyordum sonra çatı muayenesi yaptı ve o an eline kan geldi 7 cm açıklık acil doğum dedi tabi gel saat gt saat bn her saat nst ye bağlanıyor um full sancı Ebeler ve doktor senin bu sancı yla bir tir i rahatlıkla çekmen gerekiyor dedi ama bnde açıklık 10 cm olmuştu ve hala hissetmiyorum dolayısıyla ıkinmada gelmiyordu son çare suni sancı verildi bi saat bişey yok o saatin sonunda amann tanrim dedim😁😁 allah sabır versin sağlıkla dogurrsun deneyim edinrsn insallh bn çok abartım sanırım ilk doğum ve tecrubesizdim Ebelerin yardımıyla doğum gerçekleşti sen nefesini doğru kullan inşallah hersey güzel olur benim gibi boşa bağırma Ebeleri dinle 😄😄
Tueib SelinVuralYurdakul 6 gün önce suni sancı ile doğum yaptım canım sana tek tavsiyem bol yürüyüş.. 11 de verilmeye başlandı sancı ve 1 cm di 1 de 3 cm oldu ve saat 3 de doktor bi baktı tam açıklık 20 dakika sonra kucağımdaydı🙈 tabi sancıları çekmek zor ama hep dua et kendini sıkma bol bol nefes al 😌
SelinVuralYurdakul Gzd hadi hayırlısı 🤗 doktorunuz normal mi dedi bebeğiniz kaç kilo benim 3.200 şuan
Gzd SelinVuralYurdakul normal dedi ama çatım sınırdaymış bebişte 3500 kilo olmuştu 1 hafta önce, dua ediyorum şimdi almamış olsun diye, 40+3 olduk hala gelmiyo kendi isteğiyle 😅
Gzd Tgb hay masallaaahh 😂 olmayınca olmuyo demek, hayırlısı artık ya sağlıklı olsunlarda çekicez suni muni artık ne verirlerse 😅
Tgb SelinVuralYurdakul iyimi kotumu bilemedim 😂😂 sabah dogum ben hala suan sicak suda oturuyorum belki acilir diye 😂😂
Tgb Gzd aynn valla neler neler 10 gun ne cektim acilsin diye yok rabbim kismet etmeyince olmuyor gercekten suan bile sicak sudayim belki bir umut 😂😂
Cesurizmir gunaynur ben suyum geldikten tam 19 saat sonra normal doğum yaptım. Bu dr lar insanları yok su bitti, yok çatı dar, yok kalp atımı yavaş, yok bebek kilolu diyerek daha nekadar kandıracak acaba... Annenin suyu geldikten sonra bebek günlerce bile yaşar... Kadın korkuyordur normal doğumdan sezeryan ister bunu anlarım. Ama dr ların herşeyi bahane edip bu şekilde normal akışı bozmalarına sinir oluyorum
SelinVuralYurdakul Tgb inşallah bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız güzel haberlerinizi bekliyor olacağım ☺
Gzd Tgb 😂😂ah ah bende deniyorum her yolu, hurma, sıcak su, ahududu yaprağı çayı, tarçın çayı, göğüs masajları, pilates topunda zıplamalar😂neler nelerr ama yok gelmedi bi türlü sancım, suni sancı nası oluyo acaba çok meraktayım 😅
AnlMeryem Gzd cnm ben bgn Doğum yaptım sırf senin icin girip yazıyorum suni sancıyla 7 saate yakın sancı cektim açılmam tam oldu ama Bebek gelmedi bi türlü doğumhane de bebeği vakumla aldılar suan bebeğim yoğun bakımda havasız kalmış o kadar da söyledim normal yapamıyorum sezeryana alın diye şimdi bakalım bebeğim insallah toparlar ve bi an önce kucağıma alırım doktordan çok memnundum konuşmaları herseyi insanı rahatlatıyordu ama Doğum da öyle olmadı maalesef tabi herkeste benim gbi olcak değil
SelinVuralYurdakul Tueib yürüyüş yapıyorum bol bol inşallah bende sağlıklı sıhatli bebeğimi kucağıma alırım ortalama kaç km yürüdünüz ?