ArasveAnnesii Tnc33- Bende çok anlamam ama bildiğim kadarıyla büyük tansiyonunuz 12 küçük tansiyonunuz 7 nabzınızda 110
ArasveAnnesii Tnc33- Hamilelik için normal sayılabilir yani doktorumun bana söylediği sınırlar içerisinde diyeyim daha doğrusu
eylemc Tnc33- Büyük tansiyon Küçük tansiyon Nabız Tansiyonu ölçmeden en az 15 dk öncesinden dinlenmiş olmanız gerekiyor 😉 yemek felan yediyseniz üstünde de en az 2 saat geçmesi lazım
elifalperr Tnc33- 120/70 canım gayet iyi tansiyonun nabzın 100 lerde biraz çarpıntı hissedebilirsin ama çok yüksek değil yine de nabzın