mustafayasemin cook geçmiş olsun güle güle büyütün bebisinizi dogum hikayenizi zevkle okudum.benimde bugün kontrol vardı 38+2 deyiz 3600 kilo dedi doktor Doğuma kadar 3900-4000 olur dedi acaba normal yapmama engelmi?doktor olmadı sezaryem olur dedi ama ben nasipse normal düşünüyorum,birde yazmışsınız hurma yiyorum 37.haftakdam itibaren günde 1 adet olarak,siz günde kaç adet yediniz,etkisi oldumu sizce korkuyorum acaba yapabilirmiyim🙏🏽