Karadeniz61
Canım benim bende 1.5 yıldır tedavi görüyordum rahim flim mi istedi doktorum çektirdim temiz çıktı aşılama istedi yaptırmadim filmden 3 ay sonra hamile kaldım rahim flim çekmeden asilama yapma bence six bilirsiniz yinede rabbim hayırlısı evlat nasip etsin inşallah