Merhaba Hanımlar
Zor bir hamile kalma sürecinden sonra nihayet mutlu sona yaklaşıyorum. Bir yandan hamileliğimin tadını çıkarmaya çalışırken bir yandan stressle mucadele ettim. Her doktora gidişimde ellerim ayaklarım buz kesti. Her tahlil yaptırdığımda her ultrasona girdiğimde aman birşey oldumu bebek sağlıklımı neden kanım yuksek neden düşük diye diye sona geldım. Şimdide doğum stressiyle karşı karşıyayım çok korkuyorum halbuki çok guzel bir duygu tadını çıkarmalıyım. Doğum iznine çıktığımdan beri evde tekim diyorum kimseyide istemiyorum yanımda kafamı dınlıyorum dıyorum bir yandanda neden bana kımse yardım etmiyor diye ağlıyorum. Çok karmaşık duygular içerisindeyim benim gibi olan yada kendımı rahatlatmam için minik önerileri olan arkadaşlarım var mı acaba beni en iyi siz anlarsınız ☺