Ben 36+6 dayım. Göğüs kremi kullanmaya başladım. Doğumdan sonra da göğüs kalkanı aldım onu çok tavsiye ettiler. Philips avent göğüs kalkanı. Emzirdikten sonra kremi sürüp kalkanı yerleştiriyorsun ucunun hem hava almasını sağlıyor, hem de yara varsa çabuk iyileşmesini kolaylaştırıyormuş. Bakalım kullanıp göreceğim. Belki fikir olur diye yazdım