37 haftalıklar
Seymaucan cuma nstye gireceğim .hiçbir doğum belirtisi yok henüz 😊
Deletedmom185 ben sen Cuma gideceğim çatı muayenesi oldunuz mu ?
Deletedmom185 ne zaman gününüz
Deletedmom185 sezaryen Doğumda sancı oluyor mu