Su an 35+2 deyim canım 32 haftalık kontrolümde benmde bebegim 2062 gr dı doktor kilosunun normal olduğunu hatta çok güzel olduğunu söyledi 35.haftadan sonra bebegin gelişimi birazda olsa yavaşlıyor 3.5-4 kg arası doğsa bile gayet normal kg su Neye göre fazla diyor doktorların bazıları anlam veremiyorum 32.haftada 1700 -2500 kg arası normal kabul ediliyor Doğum içinde çatın elverişli ise sıkıntı olmaz ama malesef çoğu doktorlar kg yu sıkıntı gibi gösterip sezeryana başvuruyorlar🙁 çok sinir bozucu geliyor bana anne rahatını değilde kendi rahatlarını düşünmeleri rabbm hayrlarla kurtarsın hepimizi ins