Pankek GulcanYvz Ben 2 tane hastane çıkışı, 15 e de yakın uzunlu kısalı karışık tulum aldım. 5 eldiven, 5 şapka, 5 de çorap. Benimki yaz çocuğu. Kışın daha fazla almak lazım birkaç kat giydirmek için
morsunbul95 GulcanYvz canım happy kıds de anneler paylaşmıştı 0-3 ay az alın çok çabuk büyüyor çoğunu hiydiremiyoruz heleki patikli tulumları 1 kere giydirdik 2 inci giydirmeye olmadı demişlerdi
Wonderanne GulcanYvz ben iki hastane çıkışı 4 5 tane 5li set aldım 3 tane uzun kollu zıbın ve patikli pijama aldım çok alamicam çabuk büyüyorlar birde anneanneden babaanneden de gelecek
GulcanYvz BirVeraAnnesi35 doğru canım ama benim çoğu akrabam memlekette aşırı bi hediye gelmicek yani 🤭
GulcanYvz Pankek anladım canım benim de hayırlısı ile Eylül de doğacak 2-3 tane 0-3 yaş aldım takım olarak ama kaç tane almak gerekir hiç bilmiyorum 22+4 oldum artık yavaştan alışveriş yapmam gerek
BirVeraAnnesi35 GulcanYvz hımm ozaman en çok body lere ihtiyaç oluyor çıtçıtlı body ler yani ben çok ihtiyaç duydum heleki salya döneminde çok lazım oluyor 3 aydan sonra🤦🏼♀️
Pankek GulcanYvz Hayır, biri 8li biri de 5li aldım. Ama bol bol müslin aldım. 8 müslin örtü, 25e yakın ağız bezi aldım. Kundak da yapacağım eğer çocuk isterse, her emzirmeye 1 ağız bezi dedim. Yeni doğan Önlük 2 tane falan
GulcanYvz ElifOncul canım şimdilik yeni başladım 2-3 tane aldım ama bilmediğimden kaç tane alayım diye soruyorum 10 a tamamlamak yeterli sanırım
38mom GulcanYvz 0 3 aylik.cok alma ben bilemedim hepsini 0 3 aylik aldim ve mini minnacik cikti 😂 hemen buyuyor bebekler alacaksan 3 6 aylik felan al 0 3 aylik cok az al
SekerMerve GulcanYvz ben de pek bilmiyorum ama az alıcam yaz çocuğu bizimki de. Biraz kıyafet bol bol çıtçıtlı bady almayı düşünüyorum. 5 6 takım alt üst bi o kadar da tulum bi de hastane çıkışları yeter sanırım