Aylaninannesi Hiç sorma ya…çıldırıyorum gördükçe… Detaylı ultrasonu bile önermiyolar çok bilmişler, ya hergün en az bir tane “şeker yüklemesi” adlı tartışma çıkıyor. Hepsinin altındada ben yaptırmasım önermiyorum yazıyolar. Ya zaten yaptırmamışsın, ne diye önermiyosun? Yaptırırsın çok zararını görürsün ki zararsız öyle önermezsin. Bu tür testler yurtdışında zorunlu. Gerek anne gerek bebek sağlığı için. Anne tercihine bırakılınca çocuk ölümlerine kadar gidiyor. Hayır bir de neden burdakileri dinliyosun, doktorum önerdi yaptırmalı mıyım diye soruyorlar. Yok canım yaptırma, o doktor boşuna 10 sene okuyup senelerce binlerce hastaya bakıyor.(!)