Aylaninannesi cok haklisin katılıyorum. Bende bir cok test yaptırmadım şeker yüklemesinide yaptırmadım, tetanoz aşıyida vurdurmadim ama bunlarin hepsini
günlerce araştırmadan sonra doktor arkadaşlarımla konuşarak danışarak, internette okuyarak dinleyerek bilincli bi şekilde esimle birlikte karar aldım ve yaptırmadigima pisman değilim, herseyde Allah’a çok şükür yolunda ama bende yolunda diye baskasindada olacak diye birsey yok ki cunku her beden/gebelik farklı. O yüzden ben kimseye yapma etme gerek yok diyemem. Bana göre gerek yoktu ama belki başkasına vardır o sorumluluğu alıp kimseye mani olmam. Yada detayli ultrason hakkında geçen biri post açmış. Kızlar yaptıranız varmi zorunlu sizce gerekli mi bilmem ne biride Ben yaptırmadım zorunlu degil diye yazmış, karşıda ki ha oyle mi zorunlu degil mi tamam bende yaptırmayım ozaman demesi yok muydu. Ve birbirilerini kulaktan duyma yanlis bileğilerle dolduruyorlar. Kimsede demiyor ki ya bu detayli ultrason ne demek iceriligi nedir önce bunu bi arastiralim ondan sonra yapıp yapmamayı karar verelim. Yanı o testleri bilmem neleri ne demek olduğunu ne icin oldugunu bilseler kararsız kalmazlar yapıp yapmamakla. Ama bilmiyorlar araştırma zahmetinede girmiyorlar direk burda post açıp gerek var mi diye soruyorlar. gerçekten bilinçsizlik malesef.