1PrensAnnesi Bana göre benden çok çok bağımsız büyüyen karnımın ben dahil herkese sempatik gelmesi😍 çok güzel bişey bu normalde 1 kiloya takardım çünkü💙
Sinemm Bana gorede bir bedende iki kalp kızımın hıçkırıkları tekmeleri irkilmesi bunları hissetmek çok güzel bir his şükürler olsun ❤
humaninannesi61 İçimde tekmeleri , hareketlerini hissetmem. Sesime tepki vermesi. Göbeğim 😍 Eşimin ekstra ilgisi 😍♥ Hamilelik çok güzel. İlk zamanlar bulantı yaşadım onun dışında elhamdulillah diyorum😌 Çok sevdim hamileliği anne olmayı. Rabbim her genç kıza mutlu yuva kurup anne olmayı nasip etsin.🙏🏻❤
annelikguzel Gobeyimin her an biraz daha buyuduyunu hiss edib gormek ?😊aşerince istediyim seye kovusmak ani 😃🙈,bebeyimin hareketlerini izlemek babasina da hiss etdirmek ,evde yalnizken artik yanimda bebisimin oldugunu hiss etmek💜👼hepsi guzeell💝😍🍼