BsraAkarDemir Kızlar kontrolden çıktım şimdi Nst de düzensiz sancılar var çatı muaynesinde 1 cm açılma var. Doktor herşeyin normal olduğunu söyledi bekleyeceğiz dedi . 1 cm açılma ile ne zaman doğum olur acaba ? Kafamda deli sorular 🙂
Obsesifk BsraAkarDemir valla canım o ne olacağı belli olmaz ya bi bakmışın yarım saatte 5-6 cm olmuş bi bakmışsın saatlerdir hala 1 cm inşallah tek nefeste doğurursun
brcaybeliz BsraAkarDemir ya bende gece yatakta döndüğümde çatım ağırıyor onunla alakasızdır belkide acaba dedim bian 😕