Canım bende öneriler üzerine liearac aldım ama ne yazıkki çatladı .5.aydan itibaren kullandık 28 haftaya kadar sorun yoktu 28 haftadan sonra göbek deliğinin alt kısımlarında küçük küçük çatlaklar gördüm şok oldum hem liearac hem kantaron yağı hemde dr.tuna çatlak kremini kullandım bi işe yaramadı ve şınuda söyliyim genetik diyolar annem iki çocuk doğurdu valla karnında sıfır çatlak ama bende çatlak oluştu yani o kadar pahalı birşey almanı önermem bence gerek Yok yinede sen bilirsin tabi .amaç vücudumuzu nemli yağlı tutmak zeytinyağı kantaron lierac tan bin kat daha rahatlatıyor karnımı lierac jel gibi bişey ben hiç sevmedim.şuan 32.haftadayım valla çatladım gitti canım yapıcak bişey Yok bebeklerimin hediyesi oldu.☺️