Bgmbyz hatırlarsınız belki sizinle daha önce de yazışmıştım. Ondan sonra sordum bende doktorumun asistanına. Yatıyordu ama iyileşti dedi. Acil girişi tamamen virüslü hastaya ayrılmış, asansörleri ayrı, katları ayrı. Normal girişler zaten sırayla yapılıyor, ateş ölçülüyor, maskesiz giriş yok. Doktorumdan da çok memnumun ve artık sonuna geldiğimiz için ben hastaneyi değiştirmedim