Edirefp Meleyim acısı sonradan çıkıyor ben yaptıralı 3 gün oldu 3 gün sonra acısı çıktı kolumu kıpırdatamıyorum inşallah siZin öyle olmaz
Ftmacgdm Benimde ilk gün hiç hissetmedim ama üstüne yatmışım sabah ağrıdı biraz üatüne yatmamaya özen gösterin 😔😔
Asenam Ben ilk gebeliğimde hiç hissetmedim agrımda olmadı ama bu ikinci gebelikte yaptırdığım iğne beni mafetti diye bilirim kolumun ağrısından 2 gün ne uyudum ne iş yaptım 😏
Tuqbabars Bende pazartesi günü yaptırdım söyledikleri kadar acısı da ağrısıda yok. Ben 1 gün sonrası duş aldım hiçbişey olmadı çok hafif bi sertlik var sadce oda bi kaç güne geçer yani korkmayın kızlar ben söylentilerle çok korkarak gitmiştim 💁🏼
ErsiNuray Bnm ikinci oldu pazrtsi cok şükür bnda agrim olmadi ilkinde 1 haftadan fazla agri cekmstm sismisti.
SerapUGR Yaparken hissetmiyosun bile ama ertesi gün çok ağrı yapıyo geneldei tabi. 2.sinde hiç bişey olmuyo vücut alısıyo heralde