Denizberen yenidoğanlar bile büyük oluyo diye duymuştum ben 🤭 ama bizde yenidoğanda aldık 0-3 aylıkta çok çabuk büyüyolar çünkü yenidoğanında küçüğü yok zaten mecburen giydircez bebişler büyüyene kadar napalım 😄 tulum ben 2 tane aldım biri yenidoğan biri 0-3 aylık çok hoşuma gitti çünkü 🙄