Svcnn_y Merhabalar hanımlar hamilelikte en rahatsız edici şeylerden biri çatlaklar ve kaşıntılar biliyorsunuz ki siz hangi ürünleri kullandınız ne önerirsiniz paylaşır mısınız? 🙏🏻🦋
ilkbahar Svcnn_y mustela da önerilenler arasında ☺️😁 ama ben kullanmadım cildim kuru diye er ya da geç çatlayacağını biliyordum 🙂😀 31+4 üm ancak iki kere yağ sürmüşümdür
Umran-89 Svcnn_y lierac çatlakları önlemeye yardımcı jel kullanıyorum. 8.ayıma gırdım hiç çatlağım yok
Canvecansu Svcnn_y ben lierac kullanıyorum ilk baştan beri. Yalnız benim fikrim tek başına yeterli olmaz gibi. Çünkü hemen emiliyor ve soğuk bir his bırakıyor. Ben yağ sürme taraftarıyım ekstra olarak. Göbeğimin Yağlı olması Beni daha çok tatmin ediyor 😬 duştan sonra lierac sonra Hindistan cevizi yağı ve aktardan çatlak yağı aldım hamileler için onu sürüyorum
Svcnn_y ilkbahar benim de yağlı bir cildim bar normalde ama ilk gebeliğim hiç tecrübem de olmayınca araştırıyorum teşekkür ederim 😊
Lidyaa33 Lierac kullanıyorum bende 18. Haftadayım inşallah işe yarar. Doktorum ve kullananlar çok önermişti. Bir de banyodan sonra bebe yağı kullanıyorum. Bazen de organik Hindistan cevizi yağı sürüyorum. Mesela bana önerilenler bunlardı canım
My-Baby Svcnn_y ben ilk zamanlar badem yagi onerdiler onu kullandim 3-4 kez ama bende kasinti yapti iyi gelmedi sonrasinda vazelin kullanmaya basladim 38.haftadayim catlagim olmadi. Bu catlamalar vucut yapisiyla da alakali ama cok iyi urunler kullanip yine de catlayanlar da olabiliyor😕
aytii Svcnn_y cildim kuru ve ergenlikten kalma bacaklarımda çatlaklar var. Yarın 36 hafta oluyoruz hiç çatlamadım. Öyle pahalı.kremler de kullanmadım. Bol su içtim hindistan cevizi yağı kullanıyordum 2 3 hafta önce hindistan cevizi yagi kakao çekirdeği yağı karistirdim eritip içine biraz zeytinyağı karistirdim şimdi onu kullanıyorum gerçekten çok güzel oldu 👍🏿