Kızlar çok heycanla sancı su gelemsini bekliyordum. 9 mayıs kaynanamlara yemeğe gittik yedik saat 9 da eve geldik çay içtik vs tv bakıyorum uzandım bir şey pıt etti su gelmeye başladı. Eşimi çağırdım hemen hastaneye. Muayene ettiler 1 cm açıklıl sancı çıkmıyo nts de ama mecbur yatırcaklar suyum gidiyor. Yatış yapıldı saat 1.30 da suni sancı bağlandı 2 de bir tutmaya başladı sabah 7 ye kadar çektim. Doğum anı geldi ben ıkınamadım çok zorlandım bebeğim kanalda kaldı nerdeyse yarım saat itemedim aşağı. Sonra ebelerim çok iyidi onların yardımı ile karnımdan itmeyle birde kesik atıldı cıkageldi. Tabi o anda hiç bir acıyı hatırlamıyorum dünyalar benim oldu 😘🤲