Yildiz95 Geçen hafta aynı şikayetten dert yanıyordum. Ayaklarım davul gibiydi aynı şekilde ellerimde. Ve ellerimi hareket ettirdikçe parmak eklemlerim acıyordu. İçtiğim su miktarını artırdım. Yürüyüş yapmaya çalıştım mümkün olduğunca ve her yürüyüş sonrası ayaklarımı en az 3 yastık üzerine kaldırarak oturdum. Yediğim herşeyi tuzsuz veya en az miktarda tuzla yemeye çalıştım. Bu hafta daha iyiyim. Hala ödemim var ama bu kadarı artık son zamanlarım olduğu için normal. Bu arada son olarak düzenli tansiyon takibi yapın. Maksimum 12/8in üzerine çıkarsa mutlaka Bi doktora gidin