Gazel0606 Serkulajlı anneler bn28+2 yim karnım aşada sizinde mi öle ragim kısa oldgndan dolayım mı yoksa yapı gereği mi ole olur
Merve_17 Gazel0606 Ben doğum yaklaşınca aşağı iniyor diye biliyorum benim şuanda öyle doğumuma az kaldı yukarıda olan göbeğim baya indi ama hemen korkma şunuda duydum bazı kadınların yapı olarak aşağıda oluyor
Cansummm Gazel0606 bende serkülajlıyım haftam da henüz 19+3 bende ilk bebeğimi kaybettim erkekti şimdi ki kız göbeğim ikisinde de aynıydı ve aşağıda değil bu haftada bile bence sizinki yapıdan kaynaklıdır sorun olacağını sanmıyorum
Gazel0606 ilkbahar kız Canım önceden bir bebeğimi kaybettim o erkekti erkekler daha aşada olur diolar bazıları ilk bebeğim erkek oldgndan karınım omdan mı asada yoksa yapım mı yoksa rahim kısalıgımı korkuyorum
ilkbahar Gazel0606 bilmiyorum ki cnm benim erkek göbeğimin üstü sivri gibi duruyo ☺️ ben de kız olanlarda karın yayık duruyo diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum 🙆♀️ aşağı inmesi de sanki kişiye göre de değişiyo 31+4üm benim henüz inmedi 😐
Gazel0606 Merve_17 inişla oledir yapıdandr 🙈 serkulajlı olunca korkuyor insan sizde serkulajlı mısınız
Merve_17 Gazel0606 Yok değilim o zaman muayene gittiğinizde bunu doktorunuza sorun göbeğim aşağıda diye o sizi daha iyi bilgilendirir
Mervis14 Kizlar yoksa bebek rahim agzina yakinmi duruyor Bende serklajliyim plasenta rahim agzina yakin duruyor dendi