Haticebasyol43 Kizlar yardim edin 34 +3 um ve bugun asiri ama asiri ayaklarim yaniyor ustlerine basamiyorum agriyor birde sizce nedendir ev isi bile goremedim
Gazel0606 Haticebasyol43 Bnde 28+2 yim bnm şekerim çıktı en son düştügünü söyledi doktor ama bnmde ayaklarım çık yanıyor
Gazel0606 Haticebasyol43 hayr düşmüyor Bnde şeker cıkmıstı omdan olabilir en son ölctğgğmde düşmştü yinede yanıyor ayagım
ilkbahar Şekerden dolayı ayak uyuşması yanması ayakta hissizlik olabiliyo ama benim de gebelik şekerim var 31+4üm hiç öyle birşey yaşamadım 🙆♀️
Svdsr Tatli ve karbonhidrat ekmek vs tuketmeyin gecer. Ozellikle tatli seker ve tuz tuketimi bunu yapiyor. Ben kestim rahatladim cok sukur
Haticebasyol43 Yeniannee1 benimde yok sadece bugun asiri yanmaya basladi nereye koyucagimi bilmiyorum