Balkona atıyorum herşeyi camı açıp havalandırıyorum bir süre poşet vs hepsini çöpe atıyorum paketli ürünlerin paketini atıyorum süt peynir paket atamayacağım vs ürünleri yıkıyorum.He birde kargoculae henüz kapıya gelmeden alkol sıkıyorum kapı önüne 😂 zaten onlarda bırakıp hemen kaçıyorlar