Yaprakk09 37+2 ve bugün 38+2 de çatı muayenem yapıldı gecen haftakinde 3200-3300 olursa normal olur demişti, bugün 3650 olunca normal olmaz çatin dar dogasiya 4 kg u geçer çok zorlar dedi ben de riske atmak istemedim cumaya sezaryen günü aldık , içim rahatladı sanki belirsizlik çok zor 🥰🙏🏼